.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه فراكسیون انقلاب اسلامی درخصوص حوادث 25 بهمن

بیست دوم بهمن ماه همچون بیست ودو مراسم قبل براساس عشق و ارادت به امام راحل و خط اصیل آن پیر مراد كه در پیروی از ولایت فقیه تجلی می یابد، با عظمتی ستودنی به دست توانای شما خلق شد. این جشن البته با اخبار پیروزی مردم مصر و فرار یكی از دوستان استكبار و صهیونیسم برای ملت ما دو چندان و خیمه عزا و ماتم را در جبهه جریان استكبار برافراشت. ما نمایندگان مردم در خانه ملت بر خود فرض می دانیم ضمن تقدیر و تشكر ازاین حضور چند ده میلیونی كه برگرفته از آگاهی و همراه با بصیرت شما بود، سر تواضع فرود آوریم و خدا را شكر كنیم.

با اینهمه شیرینی در كام ملت ایران و مظلومین جهان، متاسفانه شاهد بودیم كه برخیاز ایادی درونی استكبار كه در فتنه سال گذشته نوكری خود را به مستكبرین و دوری شان از خط امام راحل و در نتیجه خروج از نظام اسلامی را به همگان ثابت كرده اند، در سناریویی جدید درحالی كه حاضر نشده بودند تا در روز ملی 22 بهمن همراه با ملت ایران برای دفاع از ملت های آزاده به میدان بیایند، به اسم حمایت از مردم مصر و تونس روز گذشته با ایادی اندك خود به خیابان ها آمدند تا خوراك تبلیغاتی شبكه های صهیونیستی و امریكایی را فراهم كنند.

مدعیان دروغین پیروی از خط امام و طرفتداری از ملت، در حالی به بهانه حمایت از مردم انقلابی مصر، ایادی خود را به خیابان ها فراخواندند كه حتی یك شعار در حمایت از انقلاب مصر سر ندادند! سران فتنه كه در طول سال گذشته همواره از شعار نه غزه نه لبنان حمایتكرده بودند و در مناظره های انتخاباتی همواره رقیب خود را به دلیل اتخاذ مواضع انقلابی در برار صهیونیسم مورد شماتت قرار می دادند،‌به یكباره شدند مدافع انقلاب مصر! هوادارن اندك سران فتنه در حالی روز گذشته به اقدامات خلاف قانون و تشنج آفرین دست زدند كه تمام شبكه های مدافع نامبارك فراری و جریان صهیونیسم از این اقدام آنها حمایت كردند، با این حساب چگونه انتظار دارند كه مردم ما ادعای دروغین آنها درخصوص دفاع از انقلاب اسلامی مصر را باور كنند.

و اما سخنی با ریاست محترم قوه قضائیه

حضرت آیت الله آملی لاریجانی، همانطور كه تاكنون دستگاه قضا با قاطعیت آشوبگران را محاكمه و احكام قانونی را صادر كرده است، انتظار می رود در رابطه باعناصر اصلی و مزدوران بیگانه كه بعد از هر پیروزی، شیرینی را به كام ملت تلخ می كنند،‌ نیز این رویه اعمال و تصمیمات جدی اخذ شود. انتظار است با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب كه فرمودند نخبگان سیاسی كه قانون را زیر پا می گذارند، چه بخواهند، چه نخواهند، مسئول خون ها و خشونت ها و هرج و مرج هایی هستند كه اتفاق می افتد. همچنین باتوجه به فرمایش حضرت امام كه فرمودند كسانی كه دعوت به راهپیمایی غیرقانونی می كنند و اغتشاش می كنند، مفسد فی الارض هستند و باتوجه به اقدامات مفسدانه برخی از سران فتنه مانند موسوی و كروبی كه با اطلاعیه های دشمن شاد كن خود علاوه بر اقدامات ضدانقلابی گذشته، اغتشاشات دیروز را سازماندهی كردند و برخی از هموطنان ما را به شهادت رسانده و مجروح ساختند، دستگاه قضائی به ندای حق طلبانه ملت ایران در 9 دی و 22 بهمن سال گذشته و امسال پاسخ دهد و این افراد را هر چه زودتر به عنوان مفسد فی الارض محاكمه نماید./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.